(Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. Петра Василенка)
Створення ЛЛ – це складний багатоступеневий процес. Обстеження й аналіз діючої виробничо-транспортної системи і збір інформації для рішення комплексу організаційних техніко-технологічних задач. Ціль аналізу - сформулювати вимоги до елементів виробничо-транспортної системи і зміст задач, що повинні зважуватися в рамках ЛЛ.
Предметом аналізу є існуюча технологія й організаційна структура керування елементів виробничо-транспортної системи, у результаті визначаються слабкі місця в технологічному ланцюзі й у її інформаційному забезпеченні. У процесі аналізу вивчається існуюча система сервісу ділянок ЛЛ, виробників і споживачів готової продукції, виявляються його недоліки; установлюється характер взаємодії суб'єктів ЛЛ із ринком, їхня роль і місце в сфері маркетингу. В остаточному підсумку складається технічна характеристика системи. При аналізі моделей програються можливі конфліктні ситуації, визначаються тупикові стани, що виникають при обслуговуванні матеріального потоку у виробничо-транспортній системі, виявляються умови стійкості її функціонування і заходи для введення в стаціонарний режим.
Характерною особливістю побудови ЛЛ є однотипний підхід, при якому для будь-якої схеми вантажопотоків є загальними: транспорт, маркетинг та розподілення. Далі до базового набору додаються інші функціональні складові (підприємства, служби), які приймають участь у матеріальному обміні. При чому виділення підсистем та їх деталізація відбувається у залежності від поставлених задач.
Для того щоб побудувати ЛЛ розподілу необхідно врахувати багато факторів: чітку взаємодію сфер виробництва, зберігання та транспорту; сумарні витрати на виготовлення, збереження, транспортування та споживання.
Список використаних джерел 1. Смиричинський В. В., Смиричинський А. В. Основи логістичного менеджменту. – Тернопіль: Економічна думка, 2003. – 239 с. 2. Гаджинский А. М. Основы логистики. – М.: ИВЦ «Маркетинг» , 1995. Ключові слова: